آمادگی برای آزمون استخدامی توانخواهان در کردستان

در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و ایجاد فرصت‌های برابر شغلی، دو برنامه مهم جهت برگزاری آزمون افراد دارای معلولیت در استان کردستان با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی: در اولین برنامه، جلسه‌ هم‌اندیشی با حضور رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان و معاونین ایشان، زرنشان، معاون جهاد دانشگاهی استان کردستان، در محل دفتر مدیرکل بهزیستی برگزار گردید. این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری آزمون استخدامی در تاریخ ۱۷ خرداد برگزار شد.

در این جلسه، راهکارهای لازم برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای حضور و رقابت عادلانه داوطلبان دارای معلولیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

از جمله این راهکارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب‌سازی محوطه و فضاهای داخلی محل برگزاری آزمون برای تردد آسان توانخواهان، استقرار راهنمایان و تسهیلگران برای کمک به داوطلبان در حین آزمون، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت

در دومین برنامه، رسولی مدیرکل و بهرامی معاون توانبخشی بهزیستی کردستان از از امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه جهاد دانشگاهی، که به عنوان محل برگزاری آزمون در نظر گرفته شده بود، بازدید به عمل آوردند.

موارد مورد بازدید:

محوطه دانشگاه: بررسی وضعیت مناسب‌سازی محوطه دانشگاه، از جمله رمپ‌ها، آسانسورها، و سرویس‌های بهداشتی

فضاهای داخلی دانشگاه: بازدید از کلاس‌های درس، سالن‌های امتحان، و سایر فضاهای داخلی دانشگاه برای اطمینان از مناسب‌سازی آنها برای تردد و استفاده آسان توانخواهان

امکانات و تجهیزات: بررسی وضعیت امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری آزمون، مانند میز و صندلی، سیستم‌های صوتی و تصویری، و نوشت‌افزار مخصوص

برگزاری این دو برنامه نشان‌دهنده عزم و اراده مسئولان استان کردستان برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای برگزاری آزمون استخدامی توانخواهان و ایجاد فرصت‌های برابر شغلی برای این عزیزان است.

آمادگی برای آزمون استخدامی توانخواهان در کردستان

آمادگی برای آزمون استخدامی توانخواهان در کردستان

آمادگی برای آزمون استخدامی توانخواهان در کردستان

کد خبر 108731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد